Ga naar inhoud

Exemplaar is plotseling niet meer legitiem

Bazinga

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Ik heb een probleem met mijn laptop. Gisteren had ik last van een virus, maar dat heb ik ondertussen kunnen verwijderen (scans met Malwarebytes en AVG tonen geen infecties meer, ook niet in veilige modus). Nadat ik de laatste keer wou rebooten, kreeg ik echter de melding dat mijn exemplaar van Windows 7 niet meer legitiem is, misschien door dit virus?

Ik heb verschillende keren geprobeerd het online te activeren, en ik heb mijn productcode ook enkele keren opnieuw ingevoerd, maar niets lijkt nog te werken. Ik heb de winkel hiervoor een e-mail gestuurd. Heeft iemand hier misschien een idee van wat er aan de hand is?

Alvast bedankt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me sterk dat een virus ervoor kan zorgen dat de code niet meer werkt. Ben je zeker dat je de juiste code ingeeft? Er is een verschil tussen een B en een 8! Ik heb dit ook voorgehad, ik dat dat er een 8 stond en het was de letter B. Dus zorg dat je de exacte code opgeeft (meestal een code van 25 letters/cijfers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het antwoord!

Het was uiteindelijk toch nog een B, maar nadat ik mijn code had ingevoerd moest ik het blijkbaar via de telefoon activeren. Ik vond het maar vreemd, maar na getelefoneerd te hebben met een uiterst vriendelijk bandje is Windows toch succesvol geactiveerd. :D

Opgelost dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.