Ga naar inhoud

Problemen met Hp printer na herinstalatie XP home.

Thei

Aanbevolen berichten

Download drivers en software HP Photosmart C6380 All-in-one - HP Klantenondersteuning (België - Nederlands)

dit geeft je de keuze tussen 2 drivers :probeer eerst de onderste !

kan je de help van hp zelf niet oproepen in je software..

als je langs start ga en je open de map hp zie je toch hp solution center staan ..al daar op geklikt

om je te vergewissen of dit wel geinstalleerd werdt ga naar je "configuratie scherm " open "programma's en onderdelen ":kijk of

hp solution center er wordt vermeld ! er worden normaal 7 verschillende hp instals neer gezet ..

hp update

hp solution center

hp smart web printing

hp photo smart essential

hp imaging device functions

hp all in one driver

hp customor practicipation program

Ik heb eerst de controlle gedaan of ik Hp solution center vond in configuratie scherm. Het staat er dus in.

Ik heb erna de onderste driver gedownload en kreeg de melding dat dezeze download reeds aanwezig was op mijn systeem.

De eerste download die je vermeld heb ik niet gedaan omdat die volgens mij veel te groot is en omdat ik de orginele cd van Hp erop heb gezet, die volgens mij gelijk is aan die downlad.

Heb je misschien nog eventuele andere mogelijke oplossingen? In ieder geval tot zover bedankt voor het helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp niet waarom, maar het solution centrum WERKT weer.

Ik was de makro folder digitaal aan het bekijken en merkte dat ik indien ik wilde inzoomen op een bepaalde afbeelding het zelfde grijze lege vlak kreeg als bij het openen van het Hp solution centrum.

Op de makro site kreeg ik de melding dat ik popups moest toestaan en dat ik active AVX (of iets dergelijks) moest instaleren om de folder te bekijken. Ik heb daar op instaleren geklikt.Hierna kon ik bij de makro folder wel inzoomen. Tevens had ik vanmorgen op mijn scherm de melding dat java gereed stond om te instaleren en ook dat heb ik dus gedaan.

Ik heb zonet geprobeerd om het solution centrum te openen en OOK DAT WERKT!

Ik vind het geweldig, maar weet niet echt wat ik nu gedaan heb. Heeft iemand een idee? Ik ben natuurlijk blij dat het is opgelost en bedank iede voor de antwoorden en het meedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.