Ga naar inhoud

Audio werkt niet meer!

vinnie007

Aanbevolen berichten

*( Ik hoop dat dit bericht in de juiste sectie van het forum staat )*

Hallo,

ik heb een paar weken geleden een PC gekocht waar een Windows Vista Home Premium op stond, en die hebben we dan ge-upgrade naar Windows 7 Home Premium. Maar met deze update valt na een tijdje het geluid uit en spelen sommige video's (bv. op YouTube) zéér schokkerig af.

Er staan geen problemen bij Apparaatbeheer en ik vind er ongeveer niets over op het web.

Een paar foutmeldingen die programma's geven => iTunes : "iTunes heeft vastgesteld dat er een probleem is met de audioconfiguratie. Het afspelen van audio/video werkt mogelijk niet goed.

Sony Vegas : "An error occured while starting playback. The device specified is in use." (Wanneer ik een preview van een video wil afspelen.)

Weten jullie hier enige raad mee?

Alvast bedankt, Vincent

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.