Ga naar inhoud

Audio werkt niet meer!

vinnie007

Aanbevolen berichten

• Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dan betekend dat je verkeerd driver hebt.

Je hebt volgens de log 64 bits.

Ik ging vanuit dat je PTU_16 type had van computer op basis van serie nummer.

Staat er niks anders bij de serie nummer?

Ben even terug gaan kijken en mogelijk is er daar iets fout.

Bij windows 7 staat er creatieve

Bij vista staat Realtek

Dus denk ik dat je deze moet nemen.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal eerst een herstelpunt maken en die drivers dan downloaden en installeren. Ik laat iets weten als ik klaar ben.

Het eigenaardige aan dit probleem, is dat hij voor bepaalde tijd perfect werkt, en dan plots blokkeert. Dus stel ik mij de vraag of ik misschien wel de juiste drivers heb en verkeerde instellingen indien mogelijk?

Het is maar een suggestie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat jij daar neer zet " Het eigenaardige aan dit probleem, is dat hij voor bepaalde tijd perfect werkt, en dan plots blokkeert "

kan als oorzaak zijn dat er meer afspeelapparaten zijn ingesteld als standaardt ...klik rechts met je muis op het luidsprekertje rechts onder in je balk...

selecteer afspeelapparaten en kijk of er meerderen zijn ingeschakelt als dit zo is moet je er 1 als standaardt laten staan en de rest uitzetten ...probeer nu of je iets kunt afspelen zonder dat je hinder onder vindt ...als dit niet zo is moet je een andere als standaardt instellen en de vorige uitzetten ( je kan deze instellingen toe passen ook als je muziek afspeelt ) blijven veranderen tot het zuiver in de oren klinkt !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was nog een andere ingeschakeld, maar dat waren geen luidsprekers maar een HD audio device of iets gelijkaardigs. Die heb ik nu uitgeschakeld en mijn andere microfoon, die ik ook niet gebruik, heb ik ook uitgeschakeld.

Ook heb ik de drivers geïnstalleerd die stegisoft voorstelde, en die lijken prima te werken. Nu is het gewoon afwachten of het probleem zich nog voordoet.

Ik hou jullie op de hoogte als ik nieuws heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is vreemd.

We gaan eerst kijken of er geen malware is.

Download HiJackThis

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.