Ga naar inhoud

Audio werkt niet meer!

vinnie007

Aanbevolen berichten

• Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Er staat geen geel uitroepteken...enkel bij iets anders dat er niets mee te maken heeft (bij de USB-controllers = Unknown Device)

Oeps ik had stegisoft zijn bericht niet gezien. Het is jammer genoeg niet opgelost. Het zijn nog niet de juiste drivers/het ligt niet aan de drivers want als ik gewoon werk met de drivers van Microsoft (zonder de Realtek) blijft het probleem exact hetzelfde...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

Het probleem bleek aan een game recording programma te liggen, WeGame. Maar er is een nieuwe update van uit en hiermee zou de bug gefixt moeten zijn (althans zegt de firma).

Dit kan wel kloppen want ik heb de laatste paar dagen het probleem geen enkele keer gehad. Het lag dus niet aan mijn geluidskaart of aan de drivers, wat mij ergens wel gerust stelt.

Ik wacht nog een paar dagen voor ik dit topic 'Opgelost' noem voor de zekerheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.