Ga naar inhoud

virus probleem

Aanbevolen berichten

hallo kan er iemand mij helpen .

ik heb een virus binnen gekregen en nu kan ik bijna niets meer openenen en ink kan niet meer op het internet het virus heet (security suite) hoe kan ik het verwijderen ik heb anti virus scanner avast maar die vind geen virus maar ik krijg wel altijd het scherm van security suite maar kan het niet verwijderen kan iemand mij helpen dank aan alle die me helpen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat je een re instal moet over wegen met een format van je schijf :er zijn anderen met hetzelfde probleem waar we (nu spreek ik in meervoud omdat er ook anderen mee helpen ) al een geruime tijd bezig zijn om dit te verhelpen tot nu toe heeft niets geholpen ...

vermeld je gegevens van pc/laptop /merk/model /versie windows dat er op sta anders kunnen ze u niet fatsoenlijk helpe

EDIT : formateren is de laatste stap waar we aan denken. Eerst op een andere manier proberen !

@ rope : indien je mededelingen van "medewerkers" verwijdert uit je berichten, blijft er niets anders over dan je te "bannen" van dit forum !

aangepast door kape
formateren ???
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat de suggestie van Rope nog maar even opzij liggen.

Download HijackThis via een niet-besmette PC en breng dit over met USB naar de besmette PC.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Dubbelklik op HijackThis.msi

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

pc start normaal op maar kan niets openen als de pc aan staat

en ik zou niet weten hoe ik het moet doen in veilig modus

kan de pc afzetten als die nog aan het opstarten is dan krijg ik normaal het zwart beeld van windos en veilige modus maar dan weet ik niet hoe ik daar iets kan doen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.