Ga naar inhoud

kopie na kopie na kopie enz.

Aanbevolen berichten

Ik heb foto's van een Picasa webalbum, waarin ik bevoegd ben te kijken, gedownload naar "mijn documenten". Daarna de losse foto's in een nieuwe map geplaatst. De foto's krijg ik echter niet meer uit "mijn documenten", sterker nog, iedere keer dat ik deze verwijder wordt er een nieuwe copie gemaakt. Dus dan krijg je copie van copie van.... enz. Daar ben ik niet blij mee:bawling:. Ik heb alsnog mijn virusscanner (Avira Antivir) de hele p.c. laten checken. Dit gebeurt ook al automatisch elke dag. Er wordt geen virus vermeld. Wie kan mij adviseren om zodoende het probleem mee te helpen oplossen?xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

We gaan toch even controleren of er geen virussen aanwezig zijn. Volg onderstaande procedure

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Dubbelklik op HijackThis.msi

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Wouter, ik heb geprobeerd wat je aanraadde. Na Hijackthis downloads en installer, krijg ik een scherm met als titel Trend Micro Hijackhits (below the results of the Hijackscan. Be carefull etc.) Dan begin ik al te beven.

Ook nog een scherm met Hijack kladblok en daarachter een stel rare tekens, r.php?a=act&u en nog veel meer. Als ik dab ctrl. + v indruk, verdwijnt er een stuk van de tekst. Je ziet, ik heb er niet veel verstand van dus ik hoop dat je een beetje geduld met me hebt om samen een oplossing van het probleem te vinden.

gr. Embe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Installeer het programma hijackthis. Wanneer je het geinstalleerd hebt, komt het op je bureaublad te staan (dat is de plaats waar al die icoontjes staan als je je pc opstart).

Dubbelklik nu op het icoontje van hijackthis.

Klik in het programma op "Do a system scan and save a logfile". Nadien komt er zo'n wit scherm met allemaal info op.

Kies in dat menu voor Bewerken/Alles selecteren

Kies daarna Bewerken/Kopiëren

Ga nu naar dit forum waar je nu bent, rechtsklik op het wit gedeelte waar je wil antwoorden en kies Plakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar begint het probleem al, "Do a system scan and save a logfile" kan ik niet vinden op de pagina van Hijack

---------- Post toegevoegd om 15:25 ---------- Vorige post was om 15:21 ----------

ik heb nog wel een blad open waarin onderop staat; safe log/ fix checked/info on selected item/ main menu en nog het een en ander. Links de mogelijkheid om dingen aan te vinken. R0 HKCU\software\microsoft etc. Bedoel je deze pagina met wit scherm met allemaal info?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Download dit: http://www.trendmicro.com/ftp/products/hijackthis/HiJackThis.msi

Installeer het programma.

2. Wanneer je het geinstalleerd hebt, komt het op je bureaublad te staan (dat is de plaats waar al die icoontjes staan als je je pc opstart).

Dubbelklik nu op het icoontje van hijackthis.

Klink in het PROGRAMMA (dus NIET OP DE WEBSITE) van hijackthis op "Scan". Nadien komt er zo'n wit scherm met allemaal info op in tekstvorm.

Klik in dat menu voor Bewerken/Alles selecteren

Kies daarna Bewerken/Kopiëren

Ga nu naar dit forum waar je nu bent, klik op "Snel reageren" , rechtsklik op het wit gedeelte waarin je je bericht wil zetten en kies Plakken. Alles wordt nu geplakt in het bericht hieronder.

aangepast door kape
scan-tekst
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.