Ga naar inhoud

Advies Game PC (+-850)

Keque

Aanbevolen berichten

Hey mensen ik lurk hier al een paar weekjes maar ik kom er niet uit voor mezelf.

Ik wil een nieuwe PC kopen om wat beter te kunnen gamen. De games die ik speel zijn: League of Legends (soms wat grafisch machtig in 5v5 gevechten)

World of Warcraft (10 man raids enzo)

Counter Strike: Source

en later Diablo 3 en Starcraft 2.

Wat ik wil is dit op high Quality spelen en wat ik nu heb haalt dat bij lange na niet. Mijn budget is rond de 850 euro want ik ben een arme student. Het liefst nog met een beetje upgrade mogelijkheden in de toekomst.

Verder doe ik vooral multi-tasken (IRC en Livestreamen) dus het moet best een beetje power hebben. Is dit haalbaar voor rond de 850 of moet ik dan even bikkelen een maandje niks eten en meer geld uitgeven?

Bij voorbaat dank

Oh en hij moet wel in elkaar gezet worden maar windows kan ik zelf installeren maar moet ik wel er bij hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ik heb een =1&product[7517]=1&product[235982]=1&product[35578]=1&product[301852]=1&product[285123]=1&product[288021]=1&product[242577]=1&product[259627]=1&product[225309]=1&product[252897]=1"]samenstelling gemaakt. Hiermee zit ik boven je budget, maar je hebt hier wel een echt game-systeempje in huis. Je kan ook voor een goedkoper (en trager) AMD alternatief gaan, alhoewel mijn eerste keuze deze Intel is. Een maandje niets eten zou ik niet aanraden xD

Even wat uitleg bij de gekozen onderdelen :

Als processor nemen we de Intel Core i5 760. Prima processor, goede prestaties. De i5 760 is de opvolger van de populaire i5 750. Dit is een quad-core, hiermee kan je dus prima multitasken. Om de processor wat koel te houden, plaatsen we daar een Scythe Mugen 2 Rev. B op. Uitstekende koelprestaties, redelijk stil.