Ga naar inhoud

vastlopen van video's van uitzending gemist

Have0

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik heb een laptop Asus sinds enkele maanden waaraan ik veel plezier ontleen. We kijken veel uitzendingen via uitzending gemist. Dit loopt altijd goed zonder problemen. Na de vakantie doe ik dit opnieuw en loopt het programma vast. Enig idee hoe dit zou kunnen komen ? Zowel geheugen intern als videokaart moeten het gezien de recente aanschaf van de laptop aan moeten kunnen, voor de vakantie ging het altijd perfect. We keken toen urenlang naar diverse programma's. Nu loopt hij elke keer vast. Graag advies, alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een veel gehoord probleem van uitzending gemist. Ligt waarschijnlijk bij hen in plaats van bij jouw.

Overigens kan je bij Uitzendinggemist van de publieke omroep ook Quicktime kiezen. Niets bufferen en gaan. Flip4Mac is dus nodig als je de streams via Windows Media afspeelt en niet als je het afspeelt via Quicktime.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 maanden later...
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.