Ga naar inhoud

Intell Wireless probleem

Oliver

Aanbevolen berichten

Hallo!

Even het verhaal uitypen wat er gisteren is gebeurd :P

Ik heb recent xbox live, nu ik bij mijn oma en opa ben heb ik haar laptop gebruikt voor een verbindingsbrug te maken met het wireless mbv een ethernet cabel. Dit lukte niet. Ik zette haar laptop terug en het internet viel even uit. Geen erg, ik vond ons netwerk terug. Toen was er een pictogram met 2 computers en een kruis dat wijst op een niet aangesloten LAN. Zij vond dat icoontje lastig dus ik schakelde het uit. Nu, wij gebruiken een intel wireless aparaat. het icoontje is een waaier/radar dat groener wordt als er meer signaal is. Nu ziet het grijs en staat er op rood kruis over. Hoveren laat lezen: Er zijn geen ondersteundedraadloze adapters beschikbaar in het systeem. We hebben wel internet. Ik heb het kaartje van die LAN al verwijderd in aparaatbeheer. Wat kan ik nog doen want mijn oma wilt dit icoontje weg.

Dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de rechtermuisknop op icoontje klikken en dan uitschakelen klikken.

Ik denk niet dat je het begrijpt. Bij netwerkverbinding staat alleen ons wireless internet en en een 1394 verbinding. Maar ons Intel Wireless zegt dat er een aparaat niet is ingeschakeld maar we hebben wel internet.

naamloosft.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.