Ga naar inhoud

popup aanmelden hotmail

Gast

Aanbevolen berichten

Telkens ik in het kadertje van het e-mailadres klik om aan te melden bij hotmail verschijnt er een popup keuzelijst met enkele van mijn e-mailadressen.

Hoe kan ik verhinderen dat bepaalde e-mailadessen in die lijst opduiken (zichtbaar zijn)?

aangepast door Jojo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en neen.

Eigenlijk waren daardoor ALLE e-mailadressen verdwenen (er was geen geen popup meer). Dat was de bedoeling (en mijn vraag niet)...

Maar nu als ik inlog met een e-mailadres en in hotmail ben wordt de vraag gesteld of het e-amiladres moet behouden blijven voor inloggen.

Zo kan ik nu weer een lijst opbouwen.

O.K.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te antwoorden op je VRAAG moet ik melden dat dat niet gaat.

Haal telkens het vinkje weg bij "Email adres onthouden" om dit te voorkomen.

Gegevens van Hotmail/MSN worden NIET op je pc bewaard maar op de server van Hotmail (windows live).

Zoals ik hierboven verduidelijkt ben lukt het dus wel via 'extra' enz in Firefoxbalk om de lijst volledig te verwijderen, en dan weer op te bouwen.

Als ik op op de inlogpagina ben van Hotmail en dan klik in het kadertje van het in te vullen e-mailadres, haal ik dan via die popup informatie van de server van Hotmail?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de toekomst kunt u ze ook per stuk verwijderen.

Zorg dat het dropdown menutje tevoorschijn komt, houd uw muis boven het adres welke u weg wilt hebben en druk op de delete toets op uw toetsenbord

ja dit werkt!

Om een e-mailadres weer bij te kunnen voegen moet ik voor het weer inloggen wel eerst bij 'extra' enz in Firefox 'geschiedenis onthouden' selecteren. Daarna kan ik weer 'nooit geschiedenis onthouden' selecteren.

(Het volstaat dus niet om op de Hormail inlogpagina gewoon 'inloggegevens bewaren' aan te vinken, want dat lukt niet als in bij 'extra' 'nooit geschiedenis onthouden' heb geselecteerd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.