Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag iedereen...

Ik heb gisteren voor het eerst RegMechanic gebruikt. Hierin zit een optie om je Windows services te 'optimaliseren'. Nadat ik dit gedaan had zag mijn windows startbalk er terug uit als een standaard windows 98 taakbalk. idem dito voor de vensters. En ik slaag er niet in om dit ongedaan te maken!

Kan iemand mij hiermee helpen?

Ty

Geplaatst: (aangepast)

Ik kan je helpen door te zeggen om NOOIT optimalisatieprogramma's voor je pc te gebruiken/ te installeren. Je PC wordt er inderdaad vlugger door, maar na een maand krijg je rare foutmeldingen en je Windows wordt er onstabiel van. Hier spreekt iemand die 10 jaar tweak programma's uitgeprobeerd heeft in Windows.

Oplossing:

Probeer een herstelpunt terug te zetten van een paar dagen terug.

Hier lees je hoe je dat doet. Lees "Windows naar een vorige punt herstellen" op die website (scroll naar onder!).

En nog een tip: Optimaliseer je Windows services NOOIT door een programma, het is goed zoals het nu is, "NEVER CHANGE A WINNING TEAM".

aangepast door Kurtt
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.