Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand mij zeggen hoe ik dit kan openen:

Outlook.pst (bestand = 165 Mb !!!!)

Ik veronderstel dat hier mail is ingekomen die ik normaal in mijn mailbox had moeten krijgen.

Alvast bedankt !

Geplaatst:

outlook.pst is je bestand wat je email opslaat op je computer. Deze is niet te kopiëren en ook niet te openen met een programma, alleen met kladblok (maar hier heb je niets aan, want dit staat allemaal gecodeerd).

Geplaatst:

Bedankt om zo snel te antwoorden.

Maar mijn probleem blijft wel.

Ik heb 2 e-mail adressen en krijg slechts mail op één van hen.

Er zijn al diverse mails verstuurd maar ik krijg ze niet!

Ik heb zelf mail verstuurd naar van het ene naar het andere en de mail komt niet toe op dat ene adres.

Ik heb alles getest en er wordt geen fout aangegeven, zelfs een test-mail komt niet terecht.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Dank U.

Kan ik dat outlook.pst bestand dan ook niet verwijderen ? 165 Mb ! ! !

Geplaatst:

probeer eens in uw online webmail te komen (moet meestal kunnen)

kijk anders alle (privacy) instellingen even na in uw outlook, misschien staat er iets ingesteld dat er van alles word geblokkeerd.

Mv.Gr

Yannick

Geplaatst:

Nogmaals bedankt.

En ja... via online-mail heb ik alle mail kunnen opvragen.

Volgens ik kan zien staat alles correct ingesteld in Outlook.

Ik zoek wel verder.

mvg

Prasoudi

Geplaatst:

installeer anders het volledige programma opnieuw en zorg er voor dat alle oude bestand mappen weg zijn.

stel dan alles opnieuw in.

als de instellingen goed staan denk ik toch dat er iets in het programma zit wat misschien corrupt is geraakt

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.