Ga naar inhoud

probemen met inloggen op facebook

louiseke

Aanbevolen berichten

Méér dan 1 week blijkt inliggen op facebook onmogelijk !:bawling::bawling::bawling:

Na aanmaak van nieuw wachtwoord wordt er gevraagd om mijn identiteit te bevestigen door mijn mobiel telefoonnummer in te geven. Ik heb reeds 10-tallen pogingen ondernomen, maar i.p.v. ,een bevestigingscode ontvang ik telkens het volgende tekst : wij hebben reeds meerdere code's getest en ze lijken allen gefaald te hebben, hiervoor onze excuses gelieve "klik hier" te klikken voor hulp". Die hulp leidt echter helemaal niet tot de oplossing van het probleem - er wordt weer gevraagd in te loggen, hetgeen niet lukt - dan weer nieuw wachtwoord - na ingeven bevestigingscode (per e-mail ontvangen) weer de vraag om indentificatie via mobiel nummer enz....

De mogelijkheid om "een andere identificatiemethode te kiezen" biedt men weliswaar aan, maar blijkt onmogelijk : bij aanvinken komt weer de vraag om mobiel nummer in te geven.

Wie kan mij helpen ???????:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er 100% zeker van dat er oorspronkelijk geen sprake was van een GSM nummer. Toen (>10 dagen geleden) de problemen met inloggen begonnen heb ik een nieuw wachtwoord ingevoerd. Toen is de ellende begonnen met het vragen om mijn identiteit te bevestigen door mijn mobiel nummer aan mijn account toe te voegen. Ik heb de indruk dat mijn "nieuw wachtwoord" uiteindelijk ok is, maar het carrousel van "alle code's faalden" gaat maar door. Ik heb gisteren tenminste 10 x geprobeerd, mails naar hen gezonden, waarbij facebook mij telkens meldt dat het niet gaat om een "disabled account" en mij aanmaant om nog eens te proberen. Ze reppen met geen woord over de bevestiging van identiteit d.m.v. het invoeren van mijn GSMnummer, waarna ik "normaal" een code van hen moet ontvangen. Dat ronddraaien in een cirkel maakt mij gek ! In hun vraag om identiteitsbevestiging staat er een link "kies voor een andere identificatiemethode". Als je dit aanvinkt kom je gewoon weer op hetzelfde scherm terecht met de vraag om je mobiel nummer in te voeren !

Wie kan mij helpen ?xD:adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.