Ga naar inhoud

geluid

pascale seldenslach

Aanbevolen berichten

Heb wegens een te traag werkende pc via windows een volledig nieuwe installatie gedaan. Kon niet op internet ed en heb dan via de fabrikant van de pc een hele reeks drivers moeten downloaden om terug op het net te kunnen maar..........mijn geluid werkt niet en krijg ook geen mededeling via apparaatbeheer. Wie kan me helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jean Pierre

Het is een Istart 2007. Voor de rest zie ik niets staan van PV of PT. Is dit misschien een ouder model?

Ik zie geen geluidsicoontje staan. Bij geluiden vind ik wel RealTek HD Audio Manager maar ik kan er niets aan verandere dat help. Bij config scherm geluiden kan ik ook niets aanpassen........idd precies of er niets geïnstalleerd is.

Groetjes

Pascale

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.