Ga naar inhoud

nieuwe pc

ruud

Aanbevolen berichten

at denken jullie hier over?

Processor

CORE I5-760 CORE I5-760 2.80GHZ Motherboard

SABERTOOTH 5 SABERTOOTH 55I Memory

HYPERX 8GB ( HYPERX 8GB (4X2GB) XMP Graphic Card

GF ENGTX460/ GF ENGTX460/2DI/768MD5 Power Supply

750W TRUEPOWER HDD

CAVIAR GP 2T CAVIAR GP 2TB 64MB BR Drive

BLU-RAY ROM BLU-RAY ROM LS/DL SATA RETAIL Case

Antec Sonata Sonata Proto Cooling

TRICOOL 120M ANTEC TRICOOL 120MM DBB Card reader

13/1 card reader

Zou er nog wel een goeie snelle schijf bij willen van een 250/300gb voor al de programma's op te zetten,, dacht aan een velicoraptor maar zijn vrij duur.

Bedankt voor de reactie's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Commentaar in het blauw (past bij men kleurtje :D)

CORE I5-760 CORE I5-760 2.80GHZ Motherboard

Zeer goede keuze voor uw budget

SABERTOOTH 5 SABERTOOTH 55I

Heb ik men bedenkingen bij, is een goed moederbord maar is wel wat duur voor wat je er voor krijgt. Zit ook geen USB3.0 of SATA600 op

HYPERX 8GB ( HYPERX 8GB (4X2GB) XMP

8GB is wat veel op het moment. Samsung dreigt met een teveel aan geheugenchips eind van het jaar dus is het meer aangeraden om nu 4GB te kopen en op het einde van het jaar er 4 bij te steken. (Je gaat ook niet zoveel verschil merken tussen 4 en 8 op het momment).

GF ENGTX460/ GF ENGTX460/2DI/768MD5

Als we de besparingen doorvoeren zoals ik hierboven zei kunnen we naar een 1GB versie gaan die toch een 256bit codering heeft voor zijn geheugen tov de 192bit codering bij de 768MB versie.

750W TRUEPOWER

750 Watt is overkill 600 Watt zal zeker volstaan hier

CAVIAR GP 2T CAVIAR GP 2TB 64MB

Is wat duur om te steken. Kun je beter bij Samsung F3 terecht.

BLU-RAY ROM BLU-RAY ROM LS/DL SATA RETAIL

Heb je effectief Blueray nodig? Op het moment zijn lezers en schrijvers nog zeer duur en worden de diskjes nog niet echt gebruikt.

Antec Sonata Sonata Proto

Ieder zijn smaak, maar deze cases zijn zoals ze er uit zien: Basic, miss een versie die lawaai beter filtert? Als je dat niet erg vind kun je deze ook houden natuurlijk.

TRICOOL 120M ANTEC TRICOOL 120MM DBB

Als je effectief koeling wil moet je toch naar een andere case gaan kijken. En als je kleurtjes wil zit je met fan wel goed.

13/1 card reader

Ik ben nu net terug van vakantie en ga normaal morgen wel een samenstelling geven voor jou budget die ik zou aanraden. Nu dus nog even niet :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.