Ga naar inhoud

C: Station kan ik niet meer openen


emiel007

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb sinds kort een probleem met mijn c schrijf

als ik er op klik staat er automatisch openen met?

en dan moet ik een programma kiezen maar hij moet gewoon in mijn c: schrijf komen maar dat gaat nu nier meer...

Ik heb al geprobeerd om in Apparaat beheer mijn stations opnieuw te installeren

maar aan dat probleem lag het niet, want nog steeds blijft het probleem

Kan iemand mij helpen?

ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd anders kun je altijd nog vragen stellen ;-)

Groeten emiel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer dit eens maar dan installeren op d:\ of zo

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Dubbelklik op HijackThis.msi

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dit is mijn fouten...

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4

Scan saved at 19:30:11, on 15-9-2010

Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)

Boot mode: Normal

Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\Documents and Settings\Emiel\Application Data\system\chost.exe

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\WINDOWS\services.exe

C:\Program Files\LogMeIn Hamachi\hamachi-2.exe

C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe

C:\WINDOWS\system32\slserv.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\explorer.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\Documents and Settings\Emiel\Application Data\svchost.exe

C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe

C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

C:\Documents and Settings\Emiel\Application Data\Microsoft\svchost.exe

C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe

C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe

C:\DOCUME~1\Emiel\LOCALS~1\Temp\newtmp\msn hack.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe

C:\Program Files\HP\Digital Imaging\Product Assistant\bin\hprblog.exe

C:\WINDOWS\Explorer.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe

C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe

C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe

C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

F2 - REG:system.ini: Shell=Explorer.exe C:\WINDOWS\system32\fservice.exe

F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\system32\userinit.exe,C:\Documents and Settings\Emiel\Application Data\system\chost.exe,C:\Documents and Settings\Wim\Application Data\system\chost.exe,

O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - (no file)

O2 - BHO: Windows Live Aanmelden - Help - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll

O4 - HKLM\..\Run: [HKLM] C:\WINDOWS\system32\winbooterr\svchost.exe

O4 - HKLM\..\Run: [tmp] "C:\DOCUME~1\Emiel\LOCALS~1\Temp\tmp\msn hack.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [GALN Agent] C:\WINDOWS\system32\28463\GALN.exe

O4 - HKCU\..\Run: [ePower Tray] C:\WINDOWS\system32\Microsoft_KBL18997\Windefender.exe

O4 - HKCU\..\Run: [HKCU] C:\WINDOWS\system32\winbooterr\svchost.exe

O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background

O4 - HKCU\..\Run: [chost] C:\Documents and Settings\Emiel\Application Data\system\chost.exe

O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O4 - HKCU\..\Run: [svchost] C:\Documents and Settings\Emiel\Application Data\svchost.exe

O4 - HKCU\..\Run: [svchost.exe] C:\Documents and Settings\Emiel\Application Data\Microsoft\svchost.exe

O4 - HKCU\..\Run: [uTorrent] "C:\Program Files\uTorrent\uTorrent.exe"

O4 - HKLM\..\Policies\Explorer\Run: [DirectX For Microsoft® Windows] C:\WINDOWS\system32\fservice.exe

O4 - HKLM\..\Policies\Explorer\Run: [svchost] C:\Documents and Settings\Emiel\Application Data\svchost.exe

O4 - HKLM\..\Policies\Explorer\Run: [Policies] C:\WINDOWS\system32\winbooterr\svchost.exe

O4 - HKCU\..\Policies\Explorer\Run: [Policies] C:\WINDOWS\system32\winbooterr\svchost.exe

O4 - Startup: chkntfs.exe

O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe

O16 - DPF: {E77F23EB-E7AB-4502-8F37-247DBAF1A147} (Windows Live Hotmail Photo Upload Tool) - http://gfx1.hotmail.com/mail/w4/m3/photouploadcontrol/MSNPUpld.cab

O23 - Service: LogMeIn Hamachi 2.0 Tunneling Engine (Hamachi2Svc) - LogMeIn Inc. - C:\Program Files\LogMeIn Hamachi\hamachi-2.exe

O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe

O23 - Service: nProtect GameGuard Service (npggsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\GameMon.des.exe (file missing)

O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe

O23 - Service: SmartLinkService (SLService) - Smart Link - C:\WINDOWS\SYSTEM32\slserv.exe

--

End of file - 4180 bytes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps ... nog een wonder dat deze PC - behoorlijk besmet met Trojans en hacks - uberhaupt nog werkt :dong:

Het lijkt me aangewezen om te beginnen met het downloaden van een antivirusprogramma. Dat kan ik in je logje nergens ontdekken. Misschien toch wel een stuk belangrijker dan het zoeken naar illegale "ondertitels" :D

Bovendien lijkt me het gebruik van torrents - onder die onbeschermde omstandigheden - al helemaal zoeken naar problemen. En de toestand van de PC laat het resultaat ervan duidelijk zien ... een bende rotzooi :dong:

Start Hijackthis op. Selecteer “Scan”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

F2 - REG:system.ini: Shell=Explorer.exe C:\WINDOWS\system32\fservice.exe

F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\system32\userinit.exe,C:\Documents and Settings\Emiel\Application Data\system\chost.exe,C:\Documents and Settings\Wim\Application Data\system\chost.exe,

O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - (no file)

O4 - HKLM\..\Run: [HKLM] C:\WINDOWS\system32\winbooterr\svchost.exe

O4 - HKLM\..\Run: [tmp] "C:\DOCUME~1\Emiel\LOCALS~1\Temp\tmp\msn hack.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [GALN Agent] C:\WINDOWS\system32\28463\GALN.exe

O4 - HKCU\..\Run: [ePower Tray] C:\WINDOWS\system32\Microsoft_KBL18997\Windefender.exe

O4 - HKCU\..\Run: [HKCU] C:\WINDOWS\system32\winbooterr\svchost.exe

O4 - HKCU\..\Run: [chost] C:\Documents and Settings\Emiel\Application Data\system\chost.exe

O4 - HKCU\..\Run: [svchost] C:\Documents and Settings\Emiel\Application Data\svchost.exe

O4 - HKCU\..\Run: [svchost.exe] C:\Documents and Settings\Emiel\Application Data\Microsoft\svchost.exe

O4 - HKLM\..\Policies\Explorer\Run: [DirectX For Microsoft® Windows] C:\WINDOWS\system32\fservice.exe

O4 - HKLM\..\Policies\Explorer\Run: [svchost] C:\Documents and Settings\Emiel\Application Data\svchost.exe

O4 - HKLM\..\Policies\Explorer\Run: [Policies] C:\WINDOWS\system32\winbooterr\svchost.exe

O4 - HKCU\..\Policies\Explorer\Run: [Policies] C:\WINDOWS\system32\winbooterr\svchost.exe

O4 - Startup: chkntfs.exe

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Download MBAM (Malwarebytes Anti-Malware)

Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.

Zorg ervoor dat er een vinkje geplaatst is voor Update Malwarebytes' Anti-Malware en Start Malwarebytes' Anti-Malware, Klik daarna op "Voltooien".

Indien een update gevonden werd, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.

Wanneer het programma volledig up to date is, selecteer dan in het tabblad Scanner : "Snelle Scan", daarna klik op Scan.

Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.

Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.

Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde.

Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. (Zie verder).

Indien er de rootkit (TDSS) aanwezig is, zal MBAM vragen te herstarten. Doe dit dan ook.

MBAM zal na de herstart opnieuw scannen en de rootkit verwijderen.

Het log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in het programma.

Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken. Daarna zal het vragen om de computer opnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.

Plak de inhoud van het logje in je volgende bericht, samen met een nieuw HijackThis log.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.