Ga naar inhoud

kopen of toch niet

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

beste...

ik zit voor een dilema... zou ik nu mijn acer laptop + een macbook pro van een paar maanden weg doen ( verkopen ) en dan een zelf samengestelde pc maken?

dit zijn de vereisten:

games, muziek, internet, evt. servertje voor spel/thuis computers op te bevestigen, zware programmas, ( soms 4 tegelijk )

usb 3.0? niet persee nodig is handig

watercooled graag !

wat cooled?

cpu, videokaart, geluidskaart, ram modules ( evt ook geheugen )

OS? windows 7 ( kiezen jullie maar de versie ) 64 bit

kostprijs: ik dacht aan een 800-100-1200 prijsje

Geplaatst:

Dat is een beetje een persoonlijke keus. Een Macbook is goed voor studies en school, en een laptop is altijd handig. Natuurlijk is een samenstelling veel beter qua prestaties.....

Geplaatst:

Het is inderdaad heel persoonlijk. Je verliest bij een desktop toch wel de mobiliteit van een laptop. Als je een computer weinig gebruikt en enkel thuis dan is een desktop aangeraden. Anders...

De dag van vandaag word er niet voor niets meer laptops dan desktops verkocht.

Geplaatst:

dit is het probleem: macbook moet weg omdat hij gewoon niet goed werkt voor school: bijna geen games, word is anders, direct x en dergelijke....

Geplaatst:

Inderdaad, met Bootcamp kan je van je Mac een heel mooie Windows-PC maken. Misschien een Windows licentie kopen, en een dual-OS systeem runnen.

Zou dat geen betere oplossing zijn ?

Geplaatst:

dat is allemaal wel welletjes, maar ik maak me zorgen om de garantie...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.