Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een dell inspiron 1525 laptop met daarop windows vista.

Ik heb er bijna geen problemen mee.

ALeen bij java,

Waneer ik java instaleer kan er een 5 a 10 minuten mee door maar daarna valt mijn pc gewoon uit... Ik kan m'n laptop terug opstarten maar na dezelfde tijd valt hij gewoon weer uit. Waneer ik java dan verwijder werkt hij gewoon weer als vanouds...

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? Ik wil java gewoon normaal kunnen gebruiken...

Alvast bedankt

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Om welke java versie gaat het?

Als de pc uitvalt, krijg je dan een foutmelding of een blue screen? Kan je desgevallend de juiste tekst hiervan geven?

Heb je al eens gekeken op de support pagina's van Java of daar een oplossing staat?

Kan je ook een overzicht geven van wat je al hebt geprobeerd om het te verhelpen? dan weten wij ook in welke richting we niet meer moeten zoeken.

Geplaatst:
Gratis Java-software downloaden hier zou ik bevoorbeeld java downloaden. Ik krijg geen foutmelding of blue screen, niks , gewoon mijn pc valt uit en ik kan hem gewoon weer aanzetten. Ik kan eens gaan kijken bij java support. Ik had dit probleem een lange tijd geleden ook en toen viel hij uit en zette ik hem telkens weer aan tot op een dag kreeg ik wel zo'n blue screen en kregen we hem niet meer naar zijn gewone doen dus hebben we hem laten reparen een daar hebben ze er gewoon een nieuwe harde schijf in geplaatst. Toen werkte mijn pc gewoon weer als vanouds en heb ik geprobeert java te downloaden maar had ik weer het zelfde probleem dus heb ik het eraf gesmeten en nooit meet erop gezet want ik wou niet hetzelfde voorhebben. Maar het kan toch niet dat mijn pc iets tegen java heeft? Alvast bedankt!
Geplaatst:

Probeer het eens met onderstaande procedure.

Download Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 21.

• Scroll omlaag naar : "Java SE Runtime Environment (JRE) 6 Update 21".
  • Klik op de "Download" knop aan de rechterkant.
  • In het uitklapmenu rechts naast Platform, selecteer Windows
  • Vink aan: "I agree to the Java SE Runtime Environment 6 with JavaFX License Agreement", en klik op Continue.
  • De pagina zal herladen.
  • Klik op de jre-6u21-windows-i586.exe link ONDER Windows Offline Installation en bewaar het naar je Bureaublad.
  • Sluit alle programma's die eventueel open zijn - Zeker je web browser!
  • Ga dan naar Start > Configuratiescherm > Software of Start > Configuratiescherm > Programma's en onderdelen (bij Vista) en verwijder alle oudere versies van Java uit de Softwarelijst.
  • Vink alles aan met Java Runtime Environment (JRE of J2SE) in de naam.
  • Klik dan op Verwijderen of op de Wijzig/Verwijder knop.
  • Herhaal dit tot alle oudere versies verdwenen zijn.
  • Na het verwijderen van alle oudere versies, herstart je pc.
  • Dubbelklik vervolgens op jre-6u21-windows-i586.exe op je Bureaublad om de nieuwste versie van Java te installeren.

Geplaatst:

Via mail ontvangen.

Hej kweezie wabbit, Well tot mijn spijt wil ik u meedelen dat het probleem mischien niet helemaal is opgelost :(

Ik bedoel de eerste week denk ik ongeveer dat het was werkte alles perfect met java tot nu.

Momenteel op dit uur is mijn pc alweer 2 x uitgevallen.

Ik ga nu gewoon weer verder doen maar als het een 3de x uitvalt ga ik de java die er nu op

staat afzetten. Heeft u mischien nog andere mogelijkheden? Want toen je me deze java aanbeval

werkte het in het begin echt en dat was toch een goed teken? Nu mischien heb ik nog een reden

voor dit probleem? Ik gebruik java voor runescape te spelen... Mischien dat dit er iets mee te

maken heeft? Toch al bedankt wat je al hebt gedaan.

Hey kweezie wabbit,

Om je op de hoogte te houden nu op dit tijdstip , mischien 5min geleden, is mijn pc voor

de 3de maal uitgevallen terwijl ik runescape speelde en heb het van mijn pc gezet.

Toch bedankt voor al wat je al gedaan hebt. Mvg Jens

Heb je Runescape verwijderd of java?

Java wordt ook voor andere zaken gebruikt en kan je dus beter behouden.

Heb je foutmeldingen gekregen ofzo?

Geplaatst:

Ik heb er de java af gezet.

En ook geen foutmelding gekregen.

Mvg Jens

Via mail ontvangen.

Heb je Runescape verwijderd of java?

Java wordt ook voor andere zaken gebruikt en kan je dus beter behouden.

Heb je foutmeldingen gekregen ofzo?

Geplaatst:

Neen ik denk het niet want het ging met de java die jij me aanbeval en met de java die ik normaal zou downloaden.

heeft Runescape misschien een specifieke java versie nodig ofzo?
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.