Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nee zonder java gaat het idd niet.

Is niets :)

En zonder java kan je Runescape niet spelen?

Sorry voor de domme vragen maar ik ben geen gamer en ken dus niks van runescape en aanverwanten.

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Heb je alle java versies (ook oudere) verwijderd?

Kijk in Configuratiescherm\Programma's\Programma's en onderdelen of er nog een java versie bij staat er verwijder deze ook indien nodig.

Ruim dan het register op met CCleaner en probeer dan nogmaals de nieuwste java te installeren.

Geplaatst:

Ok maar wat bedoel je me de nieuwste java? zoeken op internet naar nieuwste of die ene dat jij me al eerder gaf?

mvg jens

Heb je alle java versies (ook oudere) verwijderd?

Kijk in Configuratiescherm\Programma's\Programma's en onderdelen of er nog een java versie bij staat er verwijder deze ook indien nodig.

Ruim dan het register op met CCleaner en probeer dan nogmaals de nieuwste java te installeren.

Geplaatst:

Ik heb het exact gedaan. Alle problemen gescant en opgelost en er waren nooit andere java versies op mijn pc. Nu zal ik java terug gebruiken zoals ervoor en ik hou je(jullie) op de hoogte.

Mvg Jens

De link die ik je eerder gaf is de nieuwste versie.
Geplaatst:

Hallo,

Het is weer zover.

Vandaag speelde ik weer runescape en viel ie plots weer uit.

Nu een lange tijd er na, neem 2 uur. Dan viel ie weer uit. Het duurde dus wat langer...

Waarom weet ik niet. Toch een stom probleem >:(.

mvg jens

Ik heb het exact gedaan. Alle problemen gescant en opgelost en er waren nooit andere java versies op mijn pc. Nu zal ik java terug gebruiken zoals ervoor en ik hou je(jullie) op de hoogte.

Mvg Jens

Geplaatst:

Wel eerst was het steeds 10 a 5 minuten, soms wat langer, soms wat korter. Hij valt niet echt uit juist opdelfde tijd. Het heeft niets te maken met waar ik op dat moment ben in het spel ofzo.

Bij het spelen van runscape valt hij uit.

Na hoeveel tijd? Is dit altijd even lang of op bij dezelfde fase van het spel?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.