Ga naar inhoud

Pc start niet meer op

teetie

Aanbevolen berichten

De pc start niet meer op. Na het windows Xp scherm met lopend balkje onderin krijg ik een scherm waarin staat dat dat eindows niet goed kon worden opgestart. Je kunt dan kiezen om op te starten met de veilige modus etc....geen van deze opties werkt.

ik verstuur dit bericht met een trage laptop...dus ik hoop dat iemand nog een oplossing weet.....of is mijn pc nu overleden....

Ik heb van dit soort dingen absoluut geen verstand, dus als iemand een oplossing weet, graag zo eenvoudig mogelijk uitleggen.

Alvast bedankt voor de moeite

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pc laat nog steeds het zelfde zien.

Krijg wel het scherm met de keuzemogelijkheden voor een veilige modus, maar ik kan geen van deze opstarten, als ik diet doe dan krijg ik even een zwart scherm met een knipperend streeepje,bijsommige zie je onderin wel iets "lopen". Maar dan gaat depc weer uit, je hoort dan een fan en krijgt no signal op je scherm. De pc gaat dan opnieuw opstarten.

Ik heb wel een recovory cd, maar dan raak ik alle bestanden op de c: kwijt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebt je een merk computer en zo ja welk merk en type is het?

Als het geen merkcomputer is dan dit doen:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.