Ga naar inhoud

vastlopen pc

marianjohn

Aanbevolen berichten

hoi, onze computer loopt op de gekste momenten ineens vast. dit betekent dat we op geen een enkele wijze nog wat kunnen doen behalve resetten. dan start hij weer gewoon normaal op en kun je weer alles doen tot het volgende moment dat ie weer ineens vaststaat en zo gaat het iedere keer weer. Wie kan ons helpen, groetjes johnny en marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft hij dit altijd al gehad of nog maar recent?

In het tweede geval kun je eventueel proberen om via systeemherstel terug te keren naar een datum voor het probleem zich voordeed.

Kun je ook eens wat extra info verschaffen over de pc?

Welk besturingssysteem gebruik je?

Merk en type computer?

Als het geen merkcomputer is dan kun je onderstaande even uitvoeren.

Dan hebben wij een zicht over wat er zoal allemaal aanwezig is in de pc.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de pc opstart door op de F8 toets te tokkelen krijg je een menu te zien.

Kies daar voor de optie "Laatst gekende werkende configuratie".

Bied dat een oplossing voor het probleem?

hi we zijn er mee bezig, ik gloof dat het werkt maar we zien het nog ff een tijdje aan,je hoord weer van me over een paar dagen,maar alvast bedankt.groetjes marian en johnny.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi we zijn er mee bezig, ik gloof dat het werkt maar we zien het nog ff een tijdje aan,je hoord weer van me over een paar dagen,maar alvast bedankt.groetjes marian en johnny.

hi we zijn een paar dagen verder, en het gaat nog steeds goed, dus ik zou zeggen bedankt voor de tip. groetjes johnny en marianne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.