Ga naar inhoud

Films op tv

ricardo425

Aanbevolen berichten

Hallo, hier ben ik dan nogmaals met een probleem.

Wanneer ik een film laat spelen van pc naar tv gebeurt soms dat het geluid wegvalt en soms zelfs geen geluid geeft. Nochtans, wanneer deze op pc speelt heb ik er geen probleem mee. Ookgebeurt het soms dat ik op tv de melding krijg dat het bestand beschadigd zou zijn en toch speel deze op pc zonder probleem. Ik weet niet hoe ik hier aan kan verhelpen en hoop daarom dat ik langs deze weg kan geholpen worden. Ook duurt het nogal lang vooraleer er verbinding kan gemaakt worden van pc naar tv.

PS: Pc is aangesloten op tv via HDMI-kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Controleer even of je hdmi aansluiting op tv niet naast een audio jack ingang zit, op onze tv zitten 4 hdmi aansluitingen en 1 ervan is hdmi beeld, en geluid audio jack. Had dit ook voor, toen ik die bewuste hdmi gebruikte (soms wel soms geen geluid)

Doe ook een update van de drivers van je grafische kaart...

Mocht het problemen blijven geven en je hebt een hdmi+audio jack, gebruik deze dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Joit2be:'' Mocht het problemen blijven geven en je hebt een hdmi+audio jack, gebruik deze dan.'' Ik heb deze gekocht maar had nog steeds datzelfde probleem.Ik heb wel maar 1 ingang voor HDMI op mijn tv. Heb nu ook seroundsysteem gekocht en nu gaat alles zoals het hoort. Dus is dit probleem opgelost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.