Ga naar inhoud

Is download snelheid "Het Net" 1.24 Mbps van deze tijd, á € 19,95/maand?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb via de speedtest van KPN vernomen dat mijn downloadsnelheid van "Het Net" of "KPN" 1.24 Mbps bedraagt, de kosten hiervoor zijn € 19,95 per maand, is dat een redelijke en concurerende prijs die overeenkomt met andere providers?:hmmmm:

Geplaatst:

Mogelijk hebt je de oude systeem.

De huidig systeem voor 20 euro per maand bedraagt 8 Mbps

Vergeleken met andere provider is dat een goede download maar tegen een lagere prijs.

Maar bij KPN zelf hebt je voor 25 euro eveneens 8 Mbps maar je hebt gratis internet op uw laptop.

Geplaatst:

Er staat momenteel op de site van KPN, internetprijs basispakket van "KPN" 3 maanden € 15,00 p/mnd daarna € 25,00 p/mnd. Ik betaal de oude basisprijs van € 19,95 p/mnd, is de downloadsnelheid van 1.24 Mbps bij "Het Net" of "KPN" dan wel concurrerend?

Geplaatst:

KNP heeft Hetnet overgenomen maar dan als een soort budget provider terwijl bij KNP zelf een beter versie is met uiteraard een duurder prijs. Download is nagenoeg hetzelfde tenzij je voor duurder pakket kies bij KNP zelf.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.