Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik wilde hijackthis controleren omdat ik me antivirus programma veranderd heb

en omdat ik het idee heb dat er virusen in zit er zijn ook heel wat lijnen met file missing ik weet niet waarom dat is en of dat erg is?

alvast bedankt voor de hulp.

Geplaatst:

Dan moet je het logje hier maar eens posten. De massa "file missing"-lijnen kan echter veroorzaakt worden door het feit dat je een 64-bits van Windows hebt. NIets om je zorgen over te maken dan.

Geplaatst:

Daar kan je inderdaad je logje on-line laten analyseren ... maar is - helaas - niet compleet en niet helemaal foutloos. Good geprobeerd ... maar onvoldoende om met zekerheid je loganalyse te doen.

Dat heeft het trouwens gemeen met andere on-line analysetools voor logjes :dong:

Geplaatst:

oke kan ik ook hijackthis log zelf leren analyseren en is het ook bruikbaar of te begrijpen voor zwakbegaafde mensen zoals ik

ik zou het namelijk heel leuk vinden om het zelf ook te kunnen doen

Geplaatst:

Je kan je steeds aanmelden voor een opleiding in het Nederlands bij HijackThis.nl. Of je het aankunt zal dan wel snel blijken (mocht je aangenomen worden voor de opleiding, want er is soms wel even een korte wachtlijst).

Geplaatst:
oke en die hijackthis online analyse word dat wel verbeterd?
Neen ... dat ziet er niet naar uit dat dit ooit perfect zal verlopen.
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.