Ga naar inhoud

taakbalk : mijn vensters onderaan zijn weg

candise

Aanbevolen berichten

sedert enkele dagen heb ik een taakbalk zoals van gewone vista, vroeger als ik met mijn muis over vb mozilla ging dan zag ik welke vensters allemaal openstonden en kon ik van daaruit gewoon de vensters sluiten, nu zie ik niets meer als ik over de iconen ga op mijn taakbalk, hoe kan ik dit oplossen, alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Rechtsklik op het bureaublad.

Kies Aan Persoonlijke voorkeur aanpassen.

Scroll bij die thema's naar onder totdat je links "Aero-thema's (6)" ziet staan. Kies daar een thema.

Werkt het nu ?

Ook dit kan je proberen om Aero in te schakelen (Maak eerst een herstelpunt!)

Volg aandachtig alle aanwijzigen op onderstande site, en lees vanaf het begin:

http://www.pc-active.nl/special-wind...schakelen.html

Dezelfde vraag is al eerder op dit forum gesteld: http://www.pc-helpforum.be/f182/voorbeeldvenster-inschakelen-taakbalk-27232/index3.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

STAP 1:

Rechtsklik op het bureaublad.

Kies Aan Persoonlijke voorkeur aanpassen.

Scroll bij die thema's naar onder totdat je links "Aero-thema's (6)" ziet staan. Kies daar een thema.

Werkt het nu ?

STAP 2:

Post even een logje om te kijken of er malware op je computer aanwezig is:

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Dubbelklik op HijackThis.msi

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan niet aanmelden als administrator en de link onderaan die werkt ook niet, dat dat ik moet uitvoeren, heb zelfs hijack this eraf gesmeten (die die er al op stond van vroeger) en opnieuw geinstalleerd, ik krijg telkens de melding

"for some reason your system denied write access to the hosts file. if any hijacked domains are in this file, hijack this may not be able to fix this, if that happens you need to edit the file yourself, to do this, click start, run and type notepad C:\windows\system32\drivers\etc\hosts

and press enter. find the line hijack this reports and delete them, save the file as hosts and reboot.

en dat is nu het probleem, ik spreek niet genoeg engels, spreken wel maar geen pc taal.

ook staat er nergens meer scan and save logfile, ik kan wel scannen maar het opslaan gaat niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.