Ga naar inhoud

films op externe harde schijven

Gast kobbejaeger

Aanbevolen berichten

Gast kobbejaeger

hoi,

Deze avond mijn vista herstart met behulp van de 3 gebrande dvd's. Dus mijn pc is opnieuw naar fabrieks-instellingen. Nu kan mijn media player niet meer de bestanden lezen (deze van mijn films, muziek ok) op mijn externe harde-schijven. bup,ifo en de vob en zo meer.

Met welk programma moet ik mijn pc wijsmaken deze toch te openen?

Dank

Kobbejaeger

Link naar reactie
Delen op andere sites

is de probleem dat je pc de bestanden niet kan lezen of dat die het niet kan openen. het zijn 2 andere dingen

openen: betekent dat je bepaalde programma's nodig hebt die je waarschijnlijk voor de herstart ook had

niet kunnen lezen: betekent dat je hdd is beschadigd of dat je hdd niet herkent word in windows

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast kobbejaeger

hallo,

het bestand wordt niet herkend door media player omtrend extensie's en inderdaad vroeger had ik een key de bestanden compatibel geeft gemaakt voor mijn vista. Wel uitgevoerd door een PC expert van de winkel.

Mijn externe harde schijven werken 4 tal uren geleden nog perfect

groet

Kobbejaeger

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat bedoel je met KEY dat stuk heb ik niet begrepen.

maar als het gaat om het openen van bestanden en verder geen andere problemen de oorzaak zijn kan je gebruik maken van Divx Player. zover ik weet kan die programma vob bestanden openen. of wat makkelijker is download gewoon de codec's voor Windows media player. zoek in google naar K-Lite codec pack. 't is gratis. (volgens mij mag je geen externe links plaatsen in dit forum) (sssst 'k heb de regels nog niet gelezenxD)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast kobbejaeger

raar maar waar, probleem opgelost.

Ik heb alle bestanden laten openen door media player door die te selecteren bij "met welk programma wilt u openen" en voila!! Yahoo

dank aan allen voor de ondersteuning

groeten

Kobbejaeger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.