Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou graag nieuwe RAM kopen maar weet niet welke (weet niet veel van hardware).

Ik heb al gekeken op onderandere deze site:

http://www.computer-winkel.be/Geheugen

daar zijn er 2 die me interesseren

Patriot DDR2 1Gb PC-4200 533Mh - Heatsink 27.33 EUR

Patriot DDR2 1Gb PC-5300 667Mh - Heatsink 31.31 EUR

Mijn oude zou ik erin laten en dus 1tje bij steken (256 MB (PC2700 DDR SDRAM) is mijn oude)

Zou dat lukken om 1 van die 2 erbij te doen? (en ja ik heb 2 slots)

computer is een P4 2400mhz (niet een van de beste weet ik :P)

Geplaatst:

beste,

het zal niet gaan lukken om de ddr2 latjes in een ddr1 slot te zetten zoals die u heeft.

deze echter kunt u er wel bij plaatsen.

kost wel iets meer dan ddr2 geheugen maar het is bij dit soort geheugen moeilijker om even veel capaciteit op 1 module te krijgen

Geplaatst:

Ok bedankt voor het antwoord ga deze bestellen. En zou er een verschil zijn met die van een GB in de eerste slot te steken en dan 256 in de tweede? of maakt dat niets uit?

Geplaatst:

dat word normaal gewoon opgeteld.

maar misschien kunt u even het merk van uw moederbord geven, het schiet me namelijk net te binnen dat moederborden een maximaal aantal aan ram geheugen kunnen herbergen, en aangezien die van u al ietswat ouder is heeft u kans dat er niet meer dan 1 gb in kan

Geplaatst:

dat lijkt me wel mogelijk, normaal zit de limiet aan moederborden van die leeftijd niet aan zo een lage kant dus het moet lijkt mij geen problemen opleveren als u er 512 mb bij plaatst

Geplaatst:

wat is het merk en type van het moederbord of de exacte benaming van je A-merk pc. Met deze gegevens vind je vast de handleiding van het moederbord terug en kan je zelf nagaan hoeveel ram je maximaal kunt bijzetten.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.