Ga naar inhoud

Printer probleem HP photosmart C5180 All in one

Gast Heda

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb HP Photosmart C5180 All-in-one printer. Hij print niet meer. Op het schermtje verschrijnt het bericht "Fout in inktsysteem. Kan niet afdrukken. Raadpleeg printerdocumentatie. Fout 0xc18a0106."

Printerdocumentatie heb ik bekeken maar niks helpt.

Kan iemand mij aub helpen?:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn HP printer (andere type dan u) is dat zo:

Configuratiescherm / printers en fax

Klik daar op de printer en dan met de rechtermuisknop op eigenschappen.

Klik op voorkeurinstelling

Klik op printerservices

Klik op tab service

Daar kan je bepalen wat de printer moet reinigen.

Altijd eerst kanalen reinigen en dan printerkoppen.

Soms is meerdere keren nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem met HP all-in-one photosmart C6280.

Ook alles al geprobeerd. Ik ben ten einde raad.

Wie heeft nog een goed idee. Inktkoppen reinigen gaat niet, krijg dan melding "wagen vast gelopen"

Los wagenstoring op. Hoe doe je dat?

Graag spoedig hulp

WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Power cycle de printer:
    • Verwijder de stroomkabel voor 10 seconden en sluit de kabel hierna weer aan, zet het toestel aan;
    • Print een basis zelftest pagina.

[*]Maak de papier invoer schoon:

• Haal de stroomkabel van de printer af.
  • Kijk in de printer om te achterhalen of de cartridge wagen links of rechts staat geplaatst.
  • Indien het rechts is, verwijder eventueel papier voorzichtig en beweeg de wagen naar links.
  • Indien het links is, verwijder eventueel papier voorzichtig en beweeg de wagen naar rechts.
  • Indien het in midden is, verwijder eventueel papier voorzichtig en beweeg de wagen naar rechts en daarna weer terug naar links.
  • Open de achterklep/paneel van het de printer en verwijder eventueel papier/papier resten.
  • Maak de klep hierna weer dicht en sluit de cartridge klep zodat het weer mogelijk is te printen.
  • Sluit de stroomkabel opnieuw aan en druk op de Aan/uit schakelaar om de unit aan te zetten.
  • Indien de Aan/uit lamp brand print een test pagina.

[*]Sluit het toestel aan op een andere stroomtoevoer (stopcontact);

• Verwijder de stroomkabel van de printer en verwijder stroomstekker verdeeldozen en sluit de printer aan op een andere geaarde electriciteitsgroep of indien dit niet mogelijk is in een andere kamer.
  • Probeer nogmaals af te drukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.