Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zouden jullie even een kijkje willen nemen op mijn forum en zeggen wat beter kan en wat al ok is? (Vindt je het helemaal ok, wil je je dan registreren, want er zijn voorlopig nog zo weinig members).

Geplaatst:

Ziet er leuk uit, al aardig wat gepost, maar alleen de skin staat mij niet zo aan :oops: :D

Heb je alles zelf gemod of ist gewoon zown forum dat al klaar staat bij host zeg maar ? :D

Well done ! :D

Geplaatst:

idd, ziet er wel leuk uit en idd al wat leden,

al mooi begin, ik denk dat het ene is via messageboard.nl als ik goed heb gezien

maar je moet ergens beginnen he :-)

veel succes verder

karel

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Werk ondertussen niet meer met messageboard mr met byethost. Nu heb ik vooral veel minder last van storingen. Heb ook even twee nieuwe templates geupload. Namelijk: AcidTechGreen en AcidTechTiger. Het forum is nog steeds bereikbaar via www.jomba.be.tt

Geplaatst:

heeft byethost tegenwoordig al smtp ondersteuning??

ik had dat vroeger ook, maar omdat je daar geen mails van kreeg (door geen smtp ondersteuning) ben ik daar weggegaan

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.