Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Ik plaats een foto en toch scant hij niet: 'Plaats document op glasplaat en druk op x' geeft hij aan als 'probleem', terwijl er wel degelijke een foto onder zit en die voor alle duidelijkheid goed ligt, met de afbeelding naar beneden gericht. (x is die groene knop)

Kan iemand mij helpen aub?

Geplaatst: (aangepast)
PC Helpforum moderator bericht:
Dit is de tweede keer dat je onzinnige berichtjes plaatst en dus ook de LAATSTE verwittiging

post-22538-1417704189,6018_thumb.gif

aangepast door Jean-Pierre
Geplaatst:
De moderator heeft een tekst verwijdert wat helemaal niet overeenkomt met uw scanprobleem.

Welke windows hebt je?

Hoezo niet overeenkomt, en waarom staat dat bericht hier boven met die waarschuwing? Is dat voor mij?

Concreet is het probleem dat ik met mijn nieuw all-in-one machine van canon (MP 640) niet kan scannen. Alhoewel ik de foto duidelijk op de plaat leg, geeft hij telkens aan dat ik het document moet plaatsen. Ik begrijp er dus helemaal niets van.

Ik heb windows 7 trouwens, heeft dat daar iets mee te maken? Want het scannen zelf lukt niet, het probleem ligt in eerste instantie bij het apparaat hé, de laptop komt er nog niet aan te pas zelf.

Geplaatst:
Hebt u dit geinstalleerd?

Hmm, eerste keer dat ik het zie. Ikzelf heb het nog niet geïnstalleerd, maar misschien heeft de verkoper dat al gedaan. Hiermee moet het probleem verholpen zijn volgens u?

Geplaatst:
Ik zou het doen.

Gewoon downloaden en dan erop klikken en volgt de instructie

Ok, zal ik doen. Er staan wel verschillende zaken bij?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.