Ga naar inhoud

Windows Live Movie Maker

Beze

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met een aantal filmpjes achter elkaar te zetten, alsook wat foto's te integreren in het (grote en algemene) filmpje, met movie maker van windows dus. Nu zit ik met een probleempje; ik wil tussen elk filmpje een zwart tussenscherm, waarop ik tekst zet (dat lukt), en voor die 10 seconden dat ik zo'n zwart tussenscherm telkens projecteer, wil ik ook wat muziek op de achtergrond om het aangenaam te maken. De muziek integreren voor 10 seconden lukt, maar ik vind maar niet hoe je een liedje 10 seconden kan laten afspelen vanaf een bepaald moment uit dat liedje. Als ik het integreer is het telkens vanaf het begin, maar ik wil 10 seconden vanaf een bepaalde beat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Hallo,in het begin had ik dit ook soms,

dus u wilt je muziek vanaf een bepaald stukje laten spelen:

Als u vista home premium heeft kan ik u helpen (waarschijnlijk was dit bij Xp ook hetzelfde,als u een pc van Mac of apple... heeft kan ik u niet helpen.)

--

Voor vista:

-Importeer uw muziekbestand

-Wanneer hij verschijnt verschuift u hem naar de tijdlijn (met storyboard kunt u dit niet bijsnijden)

-Wanneer dit is gebeurt ziet u een witte balk met de titel erin v/h muziekje

-Klik op "play" laat het afspelen,wanneer u aan de beat zit zet u de muziek op pauze

-Wanneer je goed aan de beat zit sleept u de linker pijl naar de plaats waar de beat is

-Wanneer u het nu afspeelt hoort u normaal de beat.

--

Hopelijk heb ik u kunnen Helpen

--

Mvg Arno

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.