Ga naar inhoud

samenstelling pc - graag advies

Aanbevolen berichten

Ik overweeg de aankoop van onderstaande samengestelde pc.

De doelstelling van de pc is hoofdzakelijk internet-pc maar ook sporadisch gebruik van photoshop.

Verder wil ik gewoon een pc die moeiteloos meerdere toepassingen tegelijkertijd aankan.

De computer staat al snel 12 uur per dag doorlopend aan, dus voldoende koeling lijkt mij wel belangrijk.

Met deze samenstelling zit ik rond de 1000 euro wat mijn budget is.

Ik luister wel eens naar wat muziek op mijn pc, maar niet dat dit mijn stereo vervangt. Sporadisch wordt wel eens een film bekeken.

Mijn grootste twijfel betreft de GigaByte GV-N460OC-1GI - Grafische adapter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn een aantal onderdelen dubbel :

- de koeler voor de processor (er zit er al eentje op de processor, dus die zou worden vervangen door de Scythe Ninja 3)

- de grafische kaart (er zit blijkbaar al een standaard op het moederbord)

Anderzijds behoud ik de standaard geluidskaart van op het moederbord en dat doet mij dus twijfelen.

Waarom het ene verbeteren en het andere niet en zijn voor mijn toepassing die upgrades wel nodig.

SigSauer dank ik alvast graag voor het laten weten dat de arctic silver niet hoeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

eigenlijk ben ik thuis perfect voorzien voor een bedraad netwerk en ik meen dat mijn samenstelling daarop al voorzien is, dus laat ik een netwerkkaart maar voor wat het is.

Kan er wel iemand uitsluitsel geven over het nut van die betere grafische kaart ? Is die noodzakelijk voor photoshop ? Games worden er eigenlijk niet gespeeld op de pc en films zelden (enkel om te controleren of hetgeen werd gedownloaded wel overeenstemt met de verwachtingen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.