Ga naar inhoud

Update Vista

Jaguar

Aanbevolen berichten

Hoi,

heb juist gezien dat er een update mislukt is , of wil dit alleen maar zeggen dat de pc eerst moest opgestart worden om de update als voltooid te zien?

Heb deze laptob nog niet lang en weet nog niet goed hoe dit gaat in vista,wat moet ik nu doen?

post-2537-1417704189,8304_thumb.jpg

graag zou ik ook weten hoe ik de bijlagen die in : Beheer bijlagen staan er uit kan verwijderen ,thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga dat morgen eens beter bekijken , want als ik nu naar die Updategeschiedenis ga zie ik alleen maar dat de update is mislukt maar nergens om hem opnieuw te installeren

Weet u ook nog een antwoord op :

hoe ik de bijlagen die in : Beheer bijlagen staan er uit kan verwijderen zodat er geen bijlagen meer in staan ,thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet naar beheer gaan en dan op tekening klikken tot je X ziet en dan op X klikken.

Om welke update gaat het?

Meestal staat er KB*****

KB.2141007 zie bijlage 7040 hierboven

en bij mij in de updategeschiedenis kan ik die niet opnieuw installeren.

en ik krijg GEEN X dus kan ik ook niets verwijderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 - bij Systeem staat er daar niks van in , enkel bij Apparaatbeheer>Computer staat er : op ACPI x86 gebaseerde PC.

2 - En die aut.updates uitzetten door 3de te nemen dat gaat niet want dat komt er niet in voor het is wel voor WIndows Vista Home Premium , op mijn desktop met XP gaat dat wel die uitschakelen.

3 - En als ik ga zien naar de geïnstalleerde updates dan staat die kb.2141007 er tussen , en bij de geschiedenis ervan staat hij als mislukt :dontknow: zou ik het maar beter zo laten of wat??

aangepast door Jaguar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.