Ga naar inhoud

Dringend !!

Gast Mustafakilinc

Aanbevolen berichten

Gast Mustafakilinc

Beste,

ik heb een Laptop ACER ASPIRE 5735Z. Ik heb een zeer groot probleem die dringend moet worden opgelost. Ik start mijn laptop op het en tijdens het laden komt er een blauw scherm met een lang Engels-talig tekst.:

A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer.

PAGE_DEFAULT_IN_NONPAGED_AREA

If this is the first time you've seen this Stop error screen, restart your computer. If this screen appears again, follow these steps:

Check to make sure any new hardware or software is properly installed. If this is a new installation, ask your hasrdware or software manufacturer for any windows updates you might need.

It problems continue, disable or remove any newly installed hardware or software. Disable BIOS memory options such as caching or shadowing. If you need to use Safe Mode to remove or disable componets, restart your computer, press F8 to select Adveced Startup options, and then select Safe Mode.

Technical Information:

*** STOP: 0x00000050 (0x8A070810, 0x00000001, 0x8ECF0BA5, 0x00000000)

Kan iemand mij dringend helpenn?

Plzzzzz, het laptop is niet van mij. ik heb het per ongeluk kapot gemaakt.

met dank,

Mustafa K

aangepast door Mustafakilinc
Link naar reactie
Delen op andere sites

oke,doe dat eerst en daarna moet je ergens in het bios-menu ergens "boot" vinden,daarop aanklikken en kom je weer in een menu met ergens rebooting in veilige modus zoeken en dat saven op esc te klikken en daarna op F10 te klikken en dan yes klikken... daarna zou het in veilige modus moeten opstarten en alles weer naar het oude brengen als je later opnieuw opstart .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mustafakilinc

In de Boot menu vindt u dit terug:

Boot priority order:

1: IDEO: Hitachi HTS543225L9A300 - (P

2: CD/DVD: Optiarc DWD RW AD-7590S - (P

3: Network Boot: B02 D00 Yukon PXE

4: USB HDD:

5: USB FDD:

6: USB KEY:

7: USB CD/DVD ROM:

en niets anders :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja,misschien is het beter dat je met die laptop naar een computerwinkel ga en hem daar laat fixen,maar zeker is dat het O.S. corrupt is geworden, ergens heb je een fout gemaakt dat fataal was voor windows en dan krijg je dat blauwe scherm met witte engelse tekst erop etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.