Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat kan je doen om het zoomend geluid van je pc te verminderen? Koelers plaatsen? Er is een koeler bijgeplaatst bij mijn pc, maar ik vind dat hij nog steeds iets te hard "zoomt".

Wat zou ik nog kunnen doen?

Geplaatst:

Je kunt de pc met geluidsisolerend materiaal bekleden aan de binnen zijde,dit is in tal van pc zaken te verkrijgen.

Wat je eerder en beter zou doen is stille fans installeren ter vervanging van de huidige luidruchtige fans.

De regel zegt meestal dat een stille fan op een lager toerental draait en dus meestal ook minder luchtverplaatsing heeft waardoor je weer rekening moet houden met de temperatuur van al je componenten.

Dit geld dus ook voor geluidsisolatie daar deze de temperatuur ook gaan binnen houden naast het geluid.

Geplaatst:

Plaats een Grote fan, Deze kan langzaam draaien en toch evenveel lucht verplaatsen als je huidige fan.

Passieve gekoelde videokaart? (al ben ik daar zelf geen fan van omdat die meestal traag zijn)

verder dacht ik dat er ook passief gekoelde voedingen waren.

verder kan je natuurlijk zoals jean pierre zecht bekleding aan de binnen zijde aanbrengen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.