Ga naar inhoud

computer crashed na verplaatsen en uitpakken met winrar

henkiosie

Aanbevolen berichten

goedendag,

ik heb sinds een maandje een nieuwe laptop

een asus met:

windows 7 64bits

processecor pentium t4400 dual-core 2,2

4 gb ram

1 gb video geheugen

panda antivirus pro 2011

maar ik heb vaak dat als ik iets van mn memorystick (niet altijd de zelde dus dat is het niet) kopieer of knip naar de harde schijf dat de laptop vast loopt.

ook doet hij dit soms met winrar.

k kan niks meer doen. enige wat kan is hem uitdrukken met de knop.

ik heb hem al een keer herstelt en terug gezet naar fabrieks instellingen. ik heb toen gewoon de virus scanner weer geinstaleerd en hem weer upgedate toen deed alles het weer goed. liep niet vast. totdat ik fifa 10 installeerde. voordat ik hem hestelde had ik een anders spel als eerste geinstalleerd en daarbij deed hij het ook.

kan het zijn dat hij bij spellen de verkeerde drivers installeerd?

weet iemand hoe ik dit moet oplossen en wel spellen kan spelen?

bedankt matthijs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hej,

de laptop loopt niet bij fifa 10 zelf vast. hij loopt alleen vast bij het verplaatsen van bestanden of uitpakken met winrar.het spel heb ik er ook al afgehaald maar hij loopt nog steeds vast. ook heb ik geprobeerd om bestanden te verplaatsen als ik panda hat uitstaan maar dan gebeurde het ook nog steeds. zou het dan met panda te maken kunnen hebben? bedankt iedergeval voor de reactie.

matthijs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het beeld staat stil en ik kan niks meer. als ik hem dan dichtklap gaat hij ook niet in standby het enige waarop hij reageert dan is de uitknop. het is ook verschillend het is niet bij een specifiek stukje van het bestand dat je verplaatst of uit pakt. ik heb trouwens even geprobeerd wat je zei bij veilige modus en dan doet hij allemaal wel zonder vast te lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien ben ik verkeerd maar als je zoals ik Wndows 7 64bits gebruikt, hoef je toch geen 'Uitpakprogramma' te gebruiken. Gewoon rechtsklikken op het Zip-bestand en dan kiezen voor alles uitpakken. Zo doe ik het toch. Trouwens als je Winrar gebruikt moet je wel de 64-bitversie gebruiken anders loopt de pc vast.

Groetjes,

Crowe

aangepast door Crowe
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.