Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ja ik heb inderdaad ook de 64bits versie ik heb trouwens ook de 32 bits versie geprobeerd. bij allemaal loopt hij vast. maar het is niet alleen met winrar he, het is ook bij kopieeren/knippen van bestanden

Geplaatst:

henkiosie,

Kijk in Logboeken (Start -> Uitvoeren -> eventvwr.exe), open logboek Systeem, sorteer op kolom Type en kijk of je Waarschuwingen of Fouten ziet die een hint geven wat er aan de hand is geweest.

Crowe

Geplaatst: (aangepast)

ja ik heb er wel op geklikt maar er staat niet waarom het is gebeurd. er staat bijvoorbeeld alleen dat hij niet goed is afgesloten

aangepast door henkiosie
Geplaatst:

nej zonder batterij doet hij het ook. maar als het de batterij was dan zou hij het ook moeten doen als ik en de veilige modus zit. maar als ik in de veilige modus zit kan ik wel uitpakken en kopieren/verplaatsen

Geplaatst:

Ik heb ooit een laptop met defecte batterij gehad en die werkte in veilige modus ook perfect terwijl er in normale modus niets mee aan te vangen was.

Maar die werkte dus wel als de batterij eruit was en die van jou niet.

Het zal bij jou dus niet aan de batterij liggen .

Ga naar start en typ cmd in het zoekvak.

Open het opdrachtprompt als administrator door bovenaan de resultatenlijst met rechts te klikkne op cmd en dan kiezen voor uitvoeren als administrator.

Typ sfc /scannow en druk enter.

Je systeem wordt nu gecontroleerd op beschadigde systeembestanden en indien mogelijk worden de bestanden hersteld of vervangen door de originelen.

Hou de installatiecd van windows bij de hand wat er kan om gevraagd worden.

Geplaatst:

ik heb t gedaan, hij zij (kweet niet meer t letterijk) dat hij niks kon vinden dat fout was, ik heb nu nog niet weer geprobeerd iets te verplaatsen dat zal ik nog even doen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.