Ga naar inhoud

2de gebruiker zijn draadloos internet limiteren

Gast michel50

Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

we hebben thuis een pc en een laptop die draadloos internet krijgen,maar ik zou graag willen dat die laptop gelimiteerd internet heeft want mijn vrouw heeft er geen idee van hoeveel ze verbruikt als ze een spelletje speelt op het internet,want mijn telemeter stijgt de lucht in als ze er weer opgezeten heeft :argh:!!!

is er een manier om het internetstream (upload en download) in te dijken of te limiteren?

we gebruiken allebei dezelfde draadloze switch,ons netwerk bestaat uit : telenet modem-->router-->draadloze switch.

mvg :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is een D-Link DES-1005D router 5-poorts

---------- Post toegevoegd om 09:13 ---------- Vorige post was om 09:11 ----------

correctie,het is een D-Link DES-1005D switch,geen router!!;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb er nog een draadloze acces point D-Link airplus G 2.4 Ghz,type GWL 700AP ertussen... ik heb dus eerst een modem,dan een switch en de D-Link airplus G is aangesloten op die swicth....

---------- Post toegevoegd om 10:33 ---------- Vorige post was om 10:29 ----------

correctie het is een DWL-G 700 AP acces point airplus 2.4 GHz ....:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom is die switch DES-1005D niet veilig,het is toch maar gewoon een verdeler?het is niet dat deze draadloos is ,alleen de accespoint is draadloos ....want mijn acces point is met wep beveiligd?

---------- Post toegevoegd om 10:56 ---------- Vorige post was om 10:51 ----------

mijn pc en de laptop van mijn vrouw is draadloos,dus alles is verbonden met die draadloze acces point die beveiligd is met WEP ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.