Ga naar inhoud

Bij uploaden terugkomen in dezelfde map

IvonneW

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Mijn vraag is als volgt: Ik upload regelmatig stuff naar het internet. Wanneer ik dat met mijn laptop doe (Windows 7) dan navigeer ik via IE naar een mapje, en wanneer ik dan vanuit dat mapje nog meer wil uploaden, dan kom ik daarna weer in dadtzelfde mapje terug (lastig uitleggen). Op mijn vaste PC is dat anders, iedere keer wanneer ik nog iets wil uploaden dan moet ik de hele structuur weer aflopen om in het desbetreffende mapje te komen. Dat zou ik graag wijzigen, maar ik kan nergens vinden waar. Is dit een vista-instelling, doe ik dit ergens in explorer??

Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben,

Ivonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat zou te eenvoudig zijn. Het gaat erom dat er per IE-sessie terug wordt gekomen in de map waar ik ook de vorige keer uit heb geupload. Ik moet soms een heleboel foto's etc. uploaden, en regelmatig kan dat met maar één foto tegelijk. Daarna ben ik klaar met die map, en sluit ik explorer af, en mag hij die map vergeten.

Het moet een instelling zijn, als dit op mijn laptop feilloos werkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.