Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

stegisoft ik gebruik de printer niet prof. maar af en toe foto's en of brieven printen dus niet dagelijks,de printer op zich werkte altijd prima.

kees98

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Jean-Pierre: mijn gedachten gaan uit van €50,= tot €100,= maar wat sterk telt zijn de kosten voor de inktcartidge,daar kan je in vergissen dan koop je een goede goedkopere printer en dan betaal je je blauw aan inkt. Groeten kees98.

Geplaatst: (aangepast)

Epson zijn ook zeer goede printers dus ik denk dat de eerste twee voldoen aan je eisen,echter de derde is enkel een Foto printer geloof ik.

Wil je mijn voorstel bekijken dan moet je even op de rode text klikken en dan kom je op de site uit waar ik de printer heb geselecteerd.;-)

aangepast door Jean-Pierre
Geplaatst:

Epson P50 is zo te zien een snelle en je kan goedkoop inkt kopen.

Espon B40Wis eveneens in goedkoop inkt te verkrijgen

Maar als ik prijs/verhouding/inkt bekijkt dan zou ik voor epson P50 kiezen alhoewel deze minder snel afdrukt maar daar tegenover staat dat de inktpotje met meer inhoud heeft.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.