Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik heb een lang een Hotmail account, deze laat ik forwarden naar mijn gmail-account. Telkens ik een mail krijg op mijn hotmailadres, haalt hij de mail 2x binnen. Ook haalt gmail plotseling oude mails binnen van 6 jaar geleden. Ligt dat aan hotmail? of aan gmail? of aan één of andere instelling?

Met vriendelijke groeten

Lennert

Geplaatst:

Bij Gmail kan toch instellen om mail van een andere account (bvb hotmail) op te halen met pop3 (zie bijlage).

Als je dit bij Gmail instelt, moet je in de hotmail account geen forwarding instellen of je krijgt de mails dubbel in Gmail.

Eenmaal door de forwarding en nog eens als Gmail ze gaat ophalen.

post-940-1417704195,2963_thumb.jpg

Geplaatst: (aangepast)

Heb je het zoals kweezie wabbit voorstelt, gedaan?

http://www.pc-helpforum.be/f208/je-hotmail-account-toevoegen-aan-je-28205/

Kijk ook even of je in je Windows Live niet per ongeluk 2x dezelfde account hebt toegevoegd. Als dat het geval is, zorg dan dat je alleen de standaardaccount overhoudt. (of heb je 2 accounts gebruikt in Windows Live een POP en een IMAP account?)

Het is normaal dat Gmail AL je berichten van Hotmail importeert, hij importeert ze allemaal, dus ook die van 6 jaar geleden. Dus verwijder die mails gewoon in Windows Live, dan heb je dat probleem niet meer in Gmail.

aangepast door Kurtt
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.