Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op OpensouceWebDesign (www.OSWD.org) kan je gratis templates downloaden voor eigen gebruik. Bij wijze van oefening ging ik daar enkele zaken downloaden op te experimteren met de html-code.

Als ik de Zip-file open krijg je meedere bestanden, jpeg, index, CSS...

Als je de index in Dreamweaver plakt krijg je geen site te zien. Hoe kan je van deze bestanden een volwaardige site maken. (zip in bijlage)

Geplaatst:

Als je het eerst allemaal uitpakt naar een bepaalde map en je opent het index bestand (.html .php whatever) zou dreamweaver de map images ed. moeten herkennen en de volledige pagina moeten laten zien.

Als dit niet het geval is moet je even in de css kijken of de links wel allemaal kloppen ;)

Grtz

Thomas

Geplaatst:

Basis kennis van Dreamweaver heb ik wel. Momenteel werk ik met C03 in trialversie. Als ik de zip uitpak moet je normaal de indew kopieren. Dit lukt me niet (zie afb) in bijlage.

In Dreamweaver nieuwe map maken, maar met de index zie ik géén site.

post-1879-1417703716,5697_thumb.jpg

Geplaatst:

Ik zeg ook niet dat je geen kennis hebt :D

Maar hie zit het met de css, links staan allemaal goed? zoals bijv:

background-image: url(images/body_bg.jpg);

Grtz

Geplaatst:

Heb alle bestanden uit de Zip versleept naar de map in Dreamweaver. Een beetje aanpassen en de site staat prachtig. Kon de map niet uitpakken uit zip bestand en kreeg eerst met de map index alleen de tekst te zien in dreamweaver.

Opgelost, thx to thomas and killer queen. :):)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.