Ga naar inhoud

Aankoop nieuw toetsenbord

jv9090

Aanbevolen berichten

Omdat ik momenteel werk met het toetsenbord van onze allereerste pc, wat nu toch al bijna 8 jaar geleden is, en dit niet meer al te deftig werkt, wordt het tijd om een nieuw toetsenbord aan te schaffen.

En waar kan ik beter terecht dan bij de hardware freaks op dit forum.

Wat zijn de vereisten:

- Bedraad

- Zwart ( pc en de rest van de toebehoren is dat ook, waardoor het huidge witte klavier wat afsteekt :embarassed:)

- prijs: maximum 20 euro

- compatibel met windows 7

Ik heb zelf even gezocht op azerty en kwam bij =on&PRIJS_KLASSE[10-20]=on&CLUSTER_73[Zwart]=on&presentatie=miniatuur-lijst"]deze lijst uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee zon 21 euro(bij azerty) als je hem in nederland verstuurd naar belgie weet ik niet.

als je dicht in de buurt woond van raalte of een ander ophaal centrum van azerty kun je hem ook daar ophalen.

wat ik je kan aanraden is gewoon naar een winkel gaan waar ze meerdere toetsenborden voor show hebben staan en daar bij een paar die aan alles voldoet van wat jij wil de knoppen eens in te drukken om te kijken of dat wel fijn aanvoelt want je kunt een heel mooi toetsenbord hebben die alles heeft wat jij wilt maar als hij niet fijn typt dan zal dat heel irritant zijn op een gegeven moment.

aangepast door bergkid
Link naar reactie
Delen op andere sites

En waarom zou je een azerty layout willen? Ik heb een qwerty toetsenbord en mijn vaste pc staat ingesteld op qwerty. Zowat alles is gemaakt naar qwerty, zowat alle programeertalen zijn ook makkelijker in qwerty. Wat in qwerty makkelijk is moet je meestal op azerty met alt Gr doen, toch ook niet het meest makkelijke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.