Ga naar inhoud

8 inch USB-monitor

Gast kikie

Aanbevolen berichten

Een specifieke vraag ivm een 8" usb-monitor.

Het is de bedoeling om met eyefinity of te wel met SoftTH een triple monitor setup te maken en te gamen op drie schermen met een vergrote FOV. Nu is het mijn bedoeling om een vierde 8 inch monitor op dezelfde pc aan te koppelen en een aparte grafische applicatie te draaien terwijl een game draait op de drie andere schermen.

Volgens info op het net gaat dit via de PSP met bepaalde freeware software. Maar het beeld van de PSP (playstation portable) is te klein voor de software die ik op het derde scherm wil draaien. De PSP wordt via USB op pc aangesloten, dus veronderstel ik dat een USB monitor ook moet gaan. Met pc hardware weet je maar nooit.

Mijn vraag is, zou dit met een 8 inch USB-monitor gaan net zoals het mogelijk is met de PSP?

Eventuele andere oplossingen; is het misschien mogelijk om een 8 inch VGA-scherm op een ATI eyefinity of een nVidia kaart aan te sluiten terwijl er surround (met drie schermen) gespeeld wordt?

Of misschien een 8 inch PAL scherm met composiet ingang, mits een omzetting van VGA naar composiet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.