Ga naar inhoud

Vraag over Videokaart in Laptop


Robbie24

Aanbevolen berichten

Het is zo dat als je echte geheugen vol is dan zal windows virtueel geheugen aanspreken en daar door kan u programma sneller starten.

Omdat je windows 7 hebt zou ik minimaal 4000 mb nemen.

De maximaal kies je zelf.

Je mag gerust 4000 - 4000 instellen.

Gebruikt je onderstaande programma om uw pc te reinigen?

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ok bedankt, ja mijn intern geheugen bedraagt 2 GB Ram en dat draait onder Windows 7 64 bit. En ik dacht moest het zijn dat ik aan mijn limiet zit van mijn geheugen dat die virtueel geheugen mij goed zou helpen zodat de computer minder traag wordt als ik virtueel geheugen instel denk ik dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt het vraagt veel geheugen maar mijn CPU als die niets aant doen is dan is dat ongeveer 1 of 3 %. Het is echt het Ram geheugen dat soms redelijk hoog in verbruik is in het bureaublad alleen als ik kijk bij taakbeheer. Ram staat tussen 800 en 1,20 GB daar tussen zit mijn verbruik van Windows 7 64 Bit en 2GB Ram systeem wat ik bezit. Het is dus misschien handig om geheugen uit te breiden.

---------- Post toegevoegd om 17:06 ---------- Vorige post was om 17:04 ----------

Als ik een 4 of 5 tal taken tegelijk gebruik dan zit ik makkelijk aan 1,60 GB van geheugen in gebruik in Windows 7 met 64 bit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan ik die sidebar uitschakelen in windows 7 en ik wou nog vragen mijn Dell laptop ondersteunt SO DIMM DDR 2 Ram geheugen van 800 Mhz. Gaat er dan elk merk in of moet dat van Dell zelf zijn het type geheugen. Kan ik ook Kingston of Corsair geheugenlatjes erin stoppen. En waar moet ik nog naar kijken bij geheugenuitbreiding. Mijn Dell laptop heet Inspiron 1545.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@matrilas

Bij Vista is dat hetzelfde.

Je klik met de rechtermuisknop op de sidebar en dan sluiten.

Maar het kan ook zijn dat je onderaan rechts moet doen.

Wilt je zeker zijn dan naar start gaan.

Typ in zoekopdracht dit: msconfig

Ga naar tab opstarten en vinkt daar sidebar uit.

Als je Dell geheugen wilt bijsteken indien dat mogelijk is kan je bij Dell maar je ziet dat het kostelijk is.

Maar je kan dat ook elders kopen.

Informatie van uw laptop:

Je hebt 2 geheugen banken.

Connectoren Twee intern

toegankelijke

SO-DIMM-sockets

Capaciteiten 512 MB, 1 GB, 2 GB en 4 GB

Type geheugen 800 MHz DDR2 SO-DIMM

Mogelijke geheugenconfiguraties

1 GB, 1,5 GB, 2 GB,

3 GB, 4 GB, 6 GB en 8GB

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.