Ga naar inhoud

Prolbemen Windows XP

Aanbevolen berichten

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb het log van de WMI diag eens grondig bekenen en volgens dit log zijn er onderdelen van de standaard ingebouwde administrator account verwijderd en een aantal registerinstellingen zijn ook fout.

We gaan ons best doen om het op te lossen maar zonder garantie op succes.

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Kan je opstarten in veilige modus en inloggen met de account "administrator"?

Gewoon proberen of het gaat en of alles dan normaal werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allen bedankt hier op dit forum voor het waardevolle meedenken.

Toch heb ik, gezien de vele problemen en de hardnekkigheid hiervan, recent een volledige herinstallatie van Windows uitgevoerd.

Ook had ik een externe hard disk te leen, zodat ik eenvoudig alle gewenste bestanden van mijn HD eerst heb kunnen overzetten.

PC loopt (tot nu toe ;)) als een zonnetje!!!

Groeten,

Harold

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.