Ga naar inhoud

Bestandsconversie Word document

Deko

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb volgend probleem met Word.

Ik wil een document openen dat ik met Windows 2003 heb gemaakt en nu op USB heb gezet. Nu het op USB staat en ik Word 2007 heb, krijg ik bij het openen van het bericht de volgende melding (in apart venster): Bestandsconversie - (naam document), de codering selecteren waarmee het bestand kan worden gelezen. Dan zijn er 3 opties: Windows (Standaard), MS(DOS) en Andere Codering (met daarnaast een lijst met vanalles behalve Nederlands. Daaronder staat een kader met voorbeeld, maar dit geeft altijd vreemde tekens. Ik heb alles in die lijst geprobeerd en ook geprobeerd met "openen en herstellen" zoals de Help-functie voorstelt, geen effect.

Het vreemde is dat bijna alle bestanden op mijn USB nog wel gewoon te lezen zijn (van Word 2003), dit probleem geldt slechts voor een 4-tal documenten, maar ze zijn wel belangrijk.

Dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.