Ga naar inhoud

Bestandsconversie Word document

Deko

Aanbevolen berichten

Probeer volgende methodes uit:

Methode 1:

1. Start Word 2007

2. Ga naar het menu Bestand/Openen

3. Geef dan de locatie van het bestand op. En klik op het pijltje naast "openen" en kies "Openen en herstellen"

post-484-1417704200,5929_thumb.jpg

Methode 2:

1. Open je document in Wordpad

2. en bewaar het als Rich Text Format (Bestand/Opslaan als en als bestanddtype kies je RTF).

3. Open nu in Word je RTF bestand en kies in Word voor Opslaan/als en kies bestandtype DOC (of docx).

Bron: http://support.microsoft.com/kb/926909/en-us

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga onderaan naar de startknop

tik in wordpad

Klik dan bovenaan op de blauwe knop met het pijltje (juist boven "Plakken")

Kies Openen

Zoek dan jouw word document

Klik op Openen

Dan ga je dit Word document bewaren naar RTF formaat: Klik weer op de blauwe knop vanboven met het pijltje, klik op "opslaan als" (niks kiezen uit het vervolgmenu), en dan bij "opslaan als" kies je voor RTF-indeling (klik op het pijltje mocht het nog niet juist geselecteerd zijn.

Nu ga je dit RFT document openen in Word: Bestand/Openen en kies je RTF bestand. Daarna in Word terug opslaan als doc of docx bestand.

Het kan zijn dat het niet lukt, maar het is het proberen waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Recovery toolbox for Word bleek de inhoud toch nog (GEDEELTELIJK :dong: ) te achterhalen (@Deko: zie privébericht)

Omdat het document waarschijnlijk persoonlijke informatie bevat zoals telefoonnummers,... is de inhoud van dit bericht enkel via privébericht verstuurd en wordt het hier niet openbaar getoond!

Ik heb een stuk of 9 Word-recovery tools geprobeerd, en die inhoud die ik via privébericht er uit kunnen halen heb is het enige. Ik vrees dat je niet meer van het document kunt herstellen.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.