Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hello

zo ik een pdf bestand krijg dan kan ik dat wel open doen en lezen maar blijkbaar kun je daar niks zelf in wijzigen of verbeteren .

bestaat (waarschijnlijk wel) er iets, een programma dus, liefst freeware, die toelaat te schrijven en verbeteringen aan te brengen in een pdf-bestand

dank en groeten

grijzegeus

Geplaatst: (aangepast)

Wat wil je er mee doen? Gewoon invullen in de vakjes en gewoon tekst toevoegen?

Je kan dan beste deze nemen:

PDFescape - Free PDF Editor & Free PDF Form Filler - Your Free Online PDF Reader, Editor, Form Filler, Form Designer, Solution

1. Ga naar PDFescape - Free PDF Editor & Free PDF Form Filler - Your Free Online PDF Reader, Editor, Form Filler, Form Designer, Solution

2. Klik op "Click Here To Use PDFescape Now Free!"

3. Klik daarna linksboven op "Open" (die gele map)

4. Kies dan voor "Upload PDF to PDFescape"

5. Klik dan op de knop "Bladeren" en blader naar jouw pdf bestand. Klik op Openen en daarna op "Upload"

6. Als je linksboven op de knop "Text" klikt (die knop met een T voor), kan je tekst typen. Wil je de lettergrootte aanpassen zie onderstaande tekening:

post-484-1417704200,6565_thumb.jpg

Doordat je dus op de knop "Text" klikt, kan je tekst toevoegen aan je pdf bestand. Als je de lettergroote van de tekst wil vergroten zoals de cijfers even groot zijn dan de cijfers die al in het rooster staan, kan je de lettergrootte aanpassen zoals in bovenstaande tekening is uitgelegd.

aangepast door Kurtt
Geplaatst:

aan wouterskurtt

wat je me geeft is prachtig maar er een probleem aan verbonden nl wanneer en waar ik het zou willen is absoluut geen internet voorzien dus, sorry moest dat erbij hebben vermeld

Geplaatst: (aangepast)

Dan gaan we voor PDF XChange Viewer.

De bewerkopties zitten een beetje "verborgen" in het programma. Ik zal vertellen waar het staat;

Download en installeer PDF XChange Viewer:

http://www.tracker-software.com/downloads/PDFXVwer.zip

Pak het zip bestand uit en installeer het programma. Zorg dat je tijdens het installeren best niet de ask-bar toolbar aankruist.

1. Start op je bureaublad het programma PDF XChange Viewer.

2. Kies Bestand/Openen en kies je pdf bestand

3. Ga dan naar het menu Extra en kies "Bewerkingseigenschappen" en kies "Tekst toevoegen" - standaard stijl.

4. Zorg dat je ook bij Extra/Bewerkingseigenschappen een vinkje zet voor "Werkbalk bewerken weergeven/verbergen" zodat de volgende keer dat je het programma opstart, automatisch direct de bewerkingstools ter beschikking hebt in de vorm van een werkbalk.

post-484-1417704200,7018_thumb.jpg

aangepast door Kurtt
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.